onsdag 31. oktober 2012

Skitrening

Første turen på ski i år. Fine spor, 0 grader, snø på trærne, spreke folk med smil om munnen i løypa. Jeg er ingen skiløper, men tar gjerne en treningstur når forholdene er fine. I kveld skulle uansett Arvid kjøres på skitrening, da er det bare å utnytte tiden til egen trening. Jeg gikk noen runder i lysløypa, rolig intensitet. Kjente godt løpsintervallene fra mandag og styrketreninga for armene i går. Jeg tok meg i å sammenligne klassisk skigåing med crawl, hele kroppen i bevegelse. Etter 2 nattevakter og litt sparsomt med søvn i dag var det perfekt treningsvalg. Nyladet med energi laget jeg scones og kakao til kveldsmat til oss store i familien. Godt å kunne samles rundt kveldsmatbordet på frikveldene mine.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar