onsdag 25. juli 2012

Turorientering og god form



Endelig litt varme i Trondheim også! I kveld løp eldstesønn Arvid og jeg oppe på Reppesåsen. Vi tok noen turorienteringsposter. Terrenget på Reppesåsen er utfordrende og det gir god trening for både kropp og hode. Jeg er ikke spesielt god til å orientere men får ansvaret på noen poster når vi er ute sammen. Det er tilfredsstillende å finne postene som en har orientert seg frem til. For å komme opp til Reppesåsen valgte vi ei bratt sti. Det gikk lettere oppover der enn jeg hadde trodd på forhånd. De siste ukene har jeg fått løpt litt i oppoverbakker og det kjentes i kveld. Det er lenge siden jeg har følt meg i så god form. Det lover bra! Det er triatlonkarusell på søndag på Rye, olympisk distanse. Jeg har planer om å delta selv om 10km løping på asfalt ikke er det føttene mine ønsker seg nå. Men det er sommer og triatlonsesong! Og jeg vil være med på de treningstriatlonene jeg har muligheten til nå i sommer.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar