torsdag 18. april 2013

Årets første tur på racer

Endelig. Etter en lang vinter der jeg har tilbringt de fleste treningstimene i bassenget, i snørik skog med løpesko på og med ski på beina var det ubeskrivelig å trille lydløst bortover asfalten. Dagens tur gikk forbi Rye på Byneset, der vendepunktet på sykkelløypa på Trondheim triatlon skal være. Jeg kan melde om at det blir muligheter for å ligge i tempobøylen svært mye av sykkelløypa. Noen småseige slake oppoverbakker er det men stort sett er det tempoland. Tilstanden på sykkelmusklene mine nå er ikke noe å skryte av. De blir fort sure selv om jeg kjører på lav intensitet. Så det er bare å sykle masse fremover! Det er ikke vanskelig å love det, med så mye glede det er med syklinga spesielt nå på våren. Det er under 2 mnd til første konkurranse, Bodø triatlon. Til da skal jeg være klar. Mer om denne konkurransen i et innlegg senere. Ønsker dere ei fin helg!

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Dei fyrste sykkelturane ute, æ stort sett bare gode, sjav om musklan ikkje æ heilt enige... :-) Det æ ei god tid!! Nyt hægi! :-)

    SvarSlett